Hier kun je ons volgen in onze opzet om Mangalitza's te gaan fokken. We willen ze hier rond laten scharrelen op het land van onze boerderij (ruim anderhalve hectare) in Drenthe. Wij hebben ook nog ruim 25 pauwen, parelhoenders, kippen, nederlandse landgeiten en 2 groenendaelers en 3 tervuerense herders en een poes.

dinsdag 14 januari 2014

Eindelijk hebben ze dan een naam

Vorige weekend kregen wij logees, de neef van mijn man met zijn vrouw en dochter.

Zijn dochter Gwenn had namen verzonnen voor de Wollies zoals ik ze nog steeds noemde.

Aangenaam ik heet vanaf nu NOA en ben waarschijnlijk drachtig :)

 
En ik heet vanaf nu SAM en daar moest ik wel even om lachen.
 
 

4 opmerkingen:

  1. Nu heb je me toch werkelijk aan het lachen gekregen met die lachende Sam.
    Mooie namen hoor, ik vind ze goed passen.
    Lieve groetjes van Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hej Gon, ze "praten"de hele tijd tegen Con echt lachen. Heleverhalen staat ze met ze te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik vind het altijd zo leuk als je verhalen kunt houden met dieren.
    Zelfs met bepaalde vogels kan het goed. Hier in Zweden heb ik 's winters altijd hele gesprekken met matkopmezen. Ze komen gewoon naar me toe. Koolmezen of pimpelmezen vertonen dit gedrag niet. Die matkopmezen praten ook echt terug, wat zeg ik, ze beginnen altijd zelf!
    Ik hoop Sam en Noa een keer te zien, misschien mag ik ook mee in het gesprek :-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hej Gonny, je bent van harte welkom en dan kun je hele verhalen gaan houden met ze en misschien ook wel lekker knuffelen ;)

      Verwijderen